Denunciamos a Cementos Cosmos por operar sen licenza

1-triacastela_cosmos

A rede de colectivos contra a minaría destrutiva ContraMINAcción ven de denunciar á empresa Cementos Cosmos por ter reiniciado actividades na mina a ceo aberto en Vilavella (Triacastela) no pasado sábado saltando a orde de paralización de actividades por carecer de licenza urbanística que existe desde setembro do ano pasado.

Ademais da ausencia de licenza municipal, a propia empresa solicitou no departamento de minas da Consellaría de Economína e Industria a paralización temporal das suas actividades durante seis meses, portanto está a violar tanto a legalidade urbanística como a legalidade da lexislación mineira.

Esta denuncia xa non é a primeira, e en breve dita plataforma iniciará novas accións legais ante o gran número de ilegalidades que esta empresa ten na sua canteira en Triacastela e a pasividade e complicidade da propia administración.